همه به محرک نیاز دارند و تشویق نوعی محرک است.
اگر دانش آموزی درسی را خوب بفهمد -از آن درس و کلاس راضی است.
انتقاد سازنده را همیشه با بیان ویژگی مثبت دانش آموز آغاز کنید.
رفتار را سرزنش کنید نه شخصیت را.
همه دانش آموزان را حد وسط بدانید و از آنها انتظار معجزه نداشته باشید.
در وجود دانش آموز ضعیف و بد - خوبی ها را جستجو و تقویت کنید.
با روشهای دیروز نمی توان دانش آموزان امروز و مردان وزنان فردا را آموزش داد.
نظم کلاس نتیجه ی تدریس خوب است تدریس خوب نتیجه طرح درس خوب است.
برای آنکه به ذهن دانش آموز راه پیدا کنید - ابتدا باید به دل آنها راه یابید.
تکلیف باید تابع توان فراگیر باشد و وسیله ای برای یادگیری نه مایه عذاب.
آلبرت انیشتن می گوید: پیشرو کسی نیست که از دیگران جلو بیفتد بلکه کسی است که دیگران را جلو براند.
نظرات شما عزیزان: